Kulturen Urkunden Ursprunget och upphovsrätten kungabloggen

Adam_and_eve_newsweek_cover.jpg

Enligt en del källor var det första Adam sa till Eva

-Gå bakåt! Jag vet inte hur stor den kan bli

Allt behöver inte vara svartvitt

Sångsvanen Björk får pris för nyskapande anda tillsammans med Ennio Morricone och det var bra för hon är inte som alla andra och spelar ut sitt utseenderegister utan snarare sitt inseende. För det är väl skillnad på utsikt och insikt? -Många kvinnliga artister har fått det att kittla i min kisspinne att jag är en billig hora det vet väl alla och jag är lätt att få omkull, men varför måste så många kvinnliga artister spela på mina och antagligen flera mäns svagheter och medvetet klä sig och dansa så att det börjar kittla i min kisspinne? Är det ett billigt sätt att göra karriär på mäns svagheter och därmed radiostyra begäret. Rhianna gör det, och så många fler. (samtliga länkar Aftonbladet) Har aldrig haft behov av att vara man eller kvinna, kom bara sån här.

Lillemans Kamp

Varför tävlar kvinnor om männens åtrå genom sitt yttre? Att pjollra med en massa förkylda hundar som vill pissa av sig sitt känslosnor är väl alltid lätt, men att gå till sängs med någon kanske inte är samma sak som att vilja vakna upp med någon? Sedan sminkar ju ingen kvinna sig i flera timmar för att få knulla, utan snarare för att vinna många mäns åtrå och kåta upp dem, få dem att vilja knulla henne, men är detta inte i grunden ett bedrägeri, där den stackars kuken luras att vakna till liv? Hur sjuk är det då inte i att tävla om att fälla den redan svaga?

Är en kåtsaftskållad fitthålssimulator bra för självförtroendet?

Vid samtalen hos min själavårdare så utbrast jag helt ofrivilligt en dag under hypnos följande ”gudomligt vilka fröjdeligt kåtsaftskållade läppar hon har, vilken smaskigt kåtsaktskållad fitthålssimulator att att greppa joysticken å köra, men varför spökar så många ut sig i detta spel” Är livet som en jävla playstation eller det finns två pluggar till det gudomliga nätverket? ….. Tja vi är nog många som undrat men själv är jag ofta för svag i köttet för några längre filosofiska utläggningar och på tok för lättdistraherad i mitt överjag för att dryfta frågeställningen, då kör jag heldre i klyftan och känner mig dum, för kukfan gör mig stum och det blir svårt att tänka på annat än att introducera min genbank applikativt. Frågan är nu varför utnyttjar så många kvinnor männens svagheter för fitta?

Könsförnedrande

Den ultimata könsterrorn torde ligga i att reta hetsa upp könet utan att medvetet vilja använda det. Piska ett gäng Tokyo-Pittbulls i Bastuträsk öh, hur schysst är de då? Är det inte en verklig könsmaktsordning mellan alla överjag och underliv? Att göra mig kåt så att jag vill knulla bara för att själva känna sig själva attraktiva och vinna poäng gentemot andra kvinnor, eller är det jag som är sjuk bara för att min lem rest sig av att kvinnorna utnyttjat mina svaga sidor? Kanske är det sådant som gör att ord som har med samliv att göra dyker upp i de mest renodlat osporstsliga sammanhangen?

Som en skakande spottloska – ligger det darrande där

Jag kan faktiskt inte rå för att kuken står! Sedan är det ett fastligt väntande att få ned kisspinnen, en gång efter några glas vin (aftonbladet) började jag brottas med honom och till slut fick han överhanden och besegrade mig. Men inte nog med det, när jag sedan låg där besegrad på golvet så spottade kisspinnen på mig. Har jag blivit utnyttjad?

Finns det någon verklig romantisk kärlek för en man med en massa svagheter? Känns mer som att civilisationen bara är en tapet och verkligheten finns just därinunder, allt man måste göra är att krafsa lite på ytan.

Fucing Daily news Aper - kungabloggen.jpg

Kommentarer till: "Bortom Fitthålssimulatorn och Kisspinnens Kuksnor" (1)

  1. […] Bortom Fitthålssimulatorn och Kisspinnens Kuksnor // 17 maj 2010, kl 11:01 Skrivet av Kungabloggen Anmäl !  Fitthålssimulatorn och Kisspinnens Kuksnor […]

    Gilla

Kommentera

Etikettmoln

