Kulturen Urkunden Ursprunget och upphovsrätten kungabloggen

Först det viktigaste Officiella Svenska Kungabloggen finns nu också på Youtube! Först ut är videon Thin-King som handlar om hur den sociala matadoren i kungahuset visar sin stora språkbegåvning. För att undvika att hänsynslöst bröllopsyra Svenskar sänker tuben har vi riktat upp periskopen även till video-klipp, med den finstämda videon Aspirin Lingo. Men kanske det viktigaste av allt!  -Vi finns nu direkt på Aftonbladets servrar med klippet

Nedan Talet vi skrivit åt konungen
Mina damer och herrar, förgätna församling och murbräckta hus.

Det är med en stor besvärjelse jag står här i dag och konstaterar att det inte alls var länge sedan jag tog mitt första andetag och sedan skrek för allt jag var värd, men så är det i denna värld, man tar innan man ger.

Som vi alla vet så hatar människor andra människor men älskar att bli tillfredsställda. Därför har vi uppfunnit regler som någorlunda ska sprida på hur alla ständigt försöker utnyttja varandra i detta dommedagsståhej, vi ler och säger att allt är ok! Visst är det det, ha ha ha. Fastän man håller på att gå upp i limningen både här och där. Osjälviskheten är som vi alla vet en myt och jag förstår de som gillar att odla den, vad fan har de annars för doggybag att hänga upp världsbilden på de urvittrade jävlarna.

Skelettlösheten i ordbäckarna porlar dock friskt en natt som denna, visst lyser solen men det har den väl alltid gjort i detta solsystemet? Måhända dväljes dess ljuskropp omsider av jordens egen skruvning, själva runtbäckargärningens härskning.

Kungahuset har dock öppnat en egen bröllopssajt (afttonbladet) Viktorias klänning på bild (Aftonbladet) ok,, gillar normalt inte kvinnor med kläder och sådan skit men här visas ju min religion, jösses vad ska man med de här händerna till om inte att utforska tidens linjer och det där timglaset. Med så mycket över jag blir det nog stor risk för nederbörd i honolulu, åtminstone lite duggande på risgrynstrappan kanske?

Lite smolk i bägaren har kommit redan då William faktiskt nobbat. (ab) Men svenska dagbladet tycker å sina sida att det hela börjar likna en saga mellan.

 

Kommentera

Etikettmoln

